Jarmark Świąteczny w Jeleniej Górze! - ZGŁOSZENIA WYSTAWCÓW!

ZAPROSZENIE DLA ARTYSTÓW, RZEMIEŚLNIKÓW I WYSTAWCÓW

Serdecznie zapraszamy do zgłaszania się jako wystawca na polsko-czeski Jarmark Świąteczny w Jeleniej Górze!

Kiedy: 12-14 grudnia 2025 r.
Gdzie: Plac Ratuszowy, Jelenia Góra

Jarmark to wspaniała okazja, aby zaprezentować swoje wyjątkowe prace, rękodzieło oraz lokalne wyroby przed szeroką publicznością. Chcemy wspólnie stworzyć niezapomnianą atmosferę świąt, pełną radości, tradycji i wyjątkowych smaków.

Zgłoszenia przyjmujemy do 14.11.2025. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do szybkiego kontaktu.

W razie pytań lub w celu zgłoszenia, prosimy o kontakt pod jarmarki@jck.pl lub tel. 75 64 78 884

Czekamy na Wasze zgłoszenia!

Karta zgłoszeniowa do pobrania
Regulamin do pobrania


REGULAMIN UDZIAŁU w „Jarmarku Świątecznym 2025”


1.    Postanowienia ogólne

Organizatorem imprezy pn. „Jarmark Świąteczny” jest Jeleniogórskie Centrum Kultury w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 60, 58-500 Jelenia Góra.

Jarmark jest imprezą wystawienniczo-handlową o charakterze artystycznym. Do uczestnictwa w „Jarmarku Świątecznym” zostaną zaproszone (wybrane przez komisję kwalifikacyjną organizatora) osoby i firmy oferujące produkty i usługi zgodne z charakterem imprezy, nawiązujące do Świąt Bożego Narodzenia.

Warunki uczestnictwa w Jarmarku określają łącznie:

  1. niniejszy Regulamin;
  2. karta zgłoszenia;
  3. umowa o współpracy zawarta z wybranymi przez organizatora uczestnikami, której wzór stanowi załącznik do regulaminu.

Udział w Jarmarku dla zakwalifikowanych uczestników jest bezpłatny. 

Zależnie od możliwości technicznych Organizator zapewni przyłącze prądu.


2.    Sprawy organizacyjne

Lokalizacja: Jarmark odbędzie się na terenie Placu Ratuszowego w Jeleniej Górze.

Termin jarmarku: 12-14 grudnia 2025 r.  Miejsce zostanie udostępnione dla uczestników w dniach jarmarku od godziny 8.00 

Godziny otwarcia i program:

12.12.2024 r. (piątek)
Godz. 10.00 – 13.00 – przyjazd, rejestracja Wystawców i przygotowanie stoisk i stanowisk
Godz. 14.00 – rozpoczęcie działalności handlowej
Godz. 16.00 – rozpoczęcie działań artystycznych według programu organizatora 
Godz. 21.00 – zakończenie działalności handlowej


13.12.2024 r. (sobota)
Godz. 9.00 – 10.00 przygotowanie stoisk i stanowisk 
Godz. 10.00 – rozpoczęcie działalności handlowej
Godz. 15.00 – rozpoczęcie działań artystycznych według programu organizatora 
Godz. 21.00 – zakończenie działalności handlowej

14.12.2024 r. (niedziela)
Godz. 9.00 – 10.00 przygotowanie stoisk i stanowisk 
Godz. 10.00 – rozpoczęcie działalności handlowej
Godz. 15.00 – rozpoczęcie działań artystycznych według programu organizatora 
Godz. 19.00 – zakończenie działalności handlowej


Uczestnicy otrzymują prawo wjazdu samochodami na miejsce festiwalu jedynie w wyznaczonych godzinach celem dostarczenia towarów oraz wyposażenia niezbędnego do  prowadzenia działalności.

Głównym obowiązkiem uczestnika będzie:

  1. zapewnienie nieprzerwanej obsługi stoiska w godzinach prowadzenia działalności handlowej;
  2. wykonanie świątecznej dekoracji świetlnej prowadzonego przez siebie stanowiska;
  3. odpowiedzialność za prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  4. utrzymanie porządku na swoim stanowisku i jego najbliższym otoczeniu.


Wzajemne szczegółowe prawa i obowiązki uczestnika imprezy i organizatora określa umowa, którą otrzyma każdy uczestnik zakwalifikowany do udziału w Jarmarku.

3.    Warunki uczestnictwa

Warunkiem uczestnictwa jest dostarczenie do Biura Organizatora osobiście, przesyłką pocztową/kurierską na adres Jeleniogórskie Centrum Kultury, ul. 1 Maja 60, 58-500 Jelenia Góra lub mailem (na adres jarmarki@jck.pl) wypełnionego (w przypadku maila zeskanowanego) formularza - Karty Zgłoszenia – najpóźniej do 14 listopada 2025 r.

Samo dostarczenie Karty Zgłoszenia nie jest równoznaczne z przyjęciem podmiotu do uczestnictwa w Jarmarku. Organizator na podstawie przesłanych kart zgłoszenia (po analizie oferty i zakładanego kształtu artystycznego imprezy) zaprosi do udziału wybranych uczestników.

Podmioty zakwalifikowane do uczestnictwa w Jarmarku otrzymają powiadomienie
do 21 listopada 2025r. wraz umową o współpracy do podpisania przez Uczestnika.
W celu zwiększenia szansy na kwalifikację do Jarmarku wskazane jest przesłanie organizatorowi  wraz z kartą zgłoszenia informacji dotyczącej prowadzonej działalności (fotografii stanowiska\ produktów, adresu strony internetowej itp.)

    Decyzje komisji kwalifikacyjnej Organizatora są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.


POZVÁNKA PRO UMĚLCE, ŘEMESLNÍKY A VYSTAVOVATELE

Srdečně vás zveme k účasti jako vystavovatel na polsko-českém Vánočním jarmarku v Jelení Hoře!

Kdy: 12.–14. prosince 2025
Kde: Radniční náměstí, Jelení Hora

Jarmark je skvělou příležitostí představit své jedinečné práce, ruční výrobky a regionální produkty široké veřejnosti. Chceme společně vytvořit nezapomenutelnou vánoční atmosféru plnou radosti, tradic a výjimečných chutí.

Přihlášky přijímáme do 14. 11. 2025. Počet míst je omezen, proto doporučujeme rychlý kontakt.

V případě dotazů nebo pro zaslání přihlášky nás prosím kontaktujte na e-mailu jarmarki@jck.pl nebo telefonicky na čísle 75 64 78 884.

Těšíme se na vaše přihlášky!

Přihláškový formulář ke stažení
Pravidla ke stažení


PRAVIDLA ÚČASTI na „Vánočním jarmarku 2025“

1. Obecná ustanovení

Organizátorem akce s názvem „Vánoční jarmark“ je Jeleniogórskie Centrum Kultury (Jeleniogórské centrum kultury) v Jelení Hoře, ul. 1 Maja 60, 58-500 Jelenia Góra.

Jarmark je výstavně-prodejní akce s uměleckým charakterem. K účasti na „Vánočním jarmarku“ budou pozváni (na základě výběru kvalifikační komisí organizátora) jednotlivci a firmy nabízející produkty a služby odpovídající charakteru akce, vztahující se k Vánocům.

Podmínky účasti na jarmarku určují:

  • tato pravidla,

  • přihláškový formulář,

  • smlouva o spolupráci uzavřená s účastníky vybranými organizátorem, jejíž vzor je přílohou těchto pravidel.

Účast na jarmarku je pro vybrané účastníky bezplatná.

Organizátor dle technických možností zajistí připojení k elektrické síti.


2. Organizační záležitosti

Lokalita: Jarmark se uskuteční na Radničním náměstí v Jelení Hoře.

Termín: 12.–14. prosince 2025.
Místo bude účastníkům zpřístupněno od 8:00 v jednotlivé dny jarmarku.

Otevírací doba a program:

12. 12. 2025 (pátek)
10:00–13:00 – příjezd, registrace vystavovatelů a příprava stánků
14:00 – zahájení prodejní činnosti
16:00 – začátek uměleckého programu podle plánu organizátora
21:00 – ukončení prodejní činnosti

13. 12. 2025 (sobota)
9:00–10:00 – příprava stánků
10:00 – zahájení prodejní činnosti
15:00 – začátek uměleckého programu podle plánu organizátora
21:00 – ukončení prodejní činnosti

14. 12. 2025 (neděle)
9:00–10:00 – příprava stánků
10:00 – zahájení prodejní činnosti
15:00 – začátek uměleckého programu podle plánu organizátora
19:00 – ukončení prodejní činnosti

Účastníci mají právo vjet na místo konání akce vozidly pouze ve stanovených hodinách za účelem dopravy zboží a vybavení potřebného k provozu stánku.

Hlavní povinnosti účastníka:

  • zajistit nepřetržitou obsluhu stánku během otevírací doby,

  • provést vánoční světelnou výzdobu svého stánku,

  • provozovat činnost v souladu s platnými právními předpisy,

  • udržovat pořádek na svém stanovišti a v jeho okolí.

Vzájemná práva a povinnosti účastníka a organizátora budou upraveny smlouvou, kterou obdrží každý účastník přijatý k účasti na jarmarku.


3. Podmínky účasti

Podmínkou účasti je doručení vyplněného přihláškového formuláře do kanceláře organizátora osobně, poštou nebo kurýrem na adresu:
Jeleniogórskie Centrum Kultury, ul. 1 Maja 60, 58-500 Jelenia Góra,
nebo e-mailem (sken přihlášky) na adresu jarmarki@jck.pl
nejpozději do 14. listopadu 2025.

Samotné zaslání přihlášky neznamená automatické přijetí k účasti na jarmarku. Organizátor na základě zaslaných přihlášek (po posouzení nabídky a umělecké koncepce akce) vyzve k účasti vybrané zájemce.

Subjekty vybrané k účasti na jarmarku obdrží oznámení do 21. listopadu 2025 spolu se smlouvou o spolupráci, kterou musí účastník podepsat.

Pro zvýšení šance na přijetí doporučujeme zaslat spolu s přihláškou doplňující informace o činnosti (fotografie stánku či produktů, odkaz na webové stránky apod.).

Rozhodnutí kvalifikační komise organizátora jsou konečná a nelze se proti nim odvolat.

LIGA ROCKA | 21.01.2022 | Sala NOVA
Jeleniogórska Liga Rocka powraca! Jedno z najciekawszych wydarzeń muzycznych w regionie ponownie zawita w progi sali "Nova" Jeleniogórskiego Centrum Kultury. Pierwszy koncert eliminacyjny już 21 stycznia o godzinie 18:00 w Sali NOVEJ JCK.
DKF Klaps w LUTYM! | repertuar