Jarmark Wielkanocny | Zgłoszenia wystawców

Zapraszamy artystów, rzemieślników i wystawców na pierwszy w Jeleniej Górze Jarmark Wielkanocny!

Impreza odbędzie się na Placu Ratuszowym w dniach 22-24 marca 2024.
Na jeleniogórskim Rynku stanie wielka, wielkanocno-wiosenna hala namiotowa, a tuż przy niej namioty z najbardziej wyjątkowym rękodziełem.
Nie zabraknie kreatywnych i kolorowych warsztatów dla małych i dużych, regionalnej kuchni, konkursów, wyjątkowych koncertów i radosnego spotkania z tradycją. Dookoła rozbrzmiewać będą
odgłosy przyrody, śpiew ptaków i szmer strumyka.Jeśli produkujesz wielkanocno-wiosenne rękodzieło to nie może Cię zabraknąć na naszym jarmarku.


Podstawowe informacje:
- zapraszamy wszystkich, którzy mają w swojej ofercie produkty i usługi nawiązujące do charakteru Świąt Wielkanocnych i wiosny
- zapewniamy bogaty program artystyczny i promocję imprezy w regionalnych mediach
- udział w jarmarku dla zakwalifikowanych uczestników wynosi 200 zł za 3 dni
- przesłanie zgłoszenia nie jest równoczesne z zakwalifikowaniem do jarmarku
- prosimy o uważne zapoznanie się ze szczegółowym regulaminem

TERMIN PRZESYŁANIA ZGŁOSZEŃ DO: 16.02.2024


Regulamin i karta zgłoszeniowa do pobrania:

Regulamin

Karta Zgłoszeniowa


 

REGULAMIN UDZIAŁU w „Jarmarku Wielkanocnym 2024”


1.    Postanowienia ogólne

I. Organizatorem imprezy pn. „Jarmark Wielkanocny 2024” jest Jeleniogórskie Centrum Kultury 
w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 60, 58-500 Jelenia Góra.

II. Jarmark jest imprezą wystawienniczo-handlową o charakterze artystycznym. Do uczestnictwa w „Jarmarku Wielkanocnym” zostaną zaproszone (wybrane przez komisję kwalifikacyjną organizatora) osoby/firmy oferujące produkty i usługi zgodne z charakterem imprezy, nawiązujące do Świąt Wielkanocnych oraz wiosny.

III. Warunki uczestnictwa w Jarmarku określają łącznie: 
a)    niniejszy Regulamin;
b)    karta zgłoszenia;
c)    umowa o współpracy zawarta z wybranymi przez organizatora uczestnikami.

IV. Udział w Jarmarku dla zakwalifikowanych uczestników wynosi 200 zł za 3 dni. 

V. Organizator zapewni oświetlony namiot 3x3 metra bez możliwości podłączenia do prądu.

2.    Sprawy organizacyjne

I. Lokalizacja: Jarmark odbędzie się na terenie Placu Ratuszowego w Jeleniej Górze.

II. Termin jarmarku: 22-24 marca 2024 r.  Miejsce zostanie udostępnione dla uczestników w dniach jarmarku od godziny 10.00.

III. Godziny otwarcia i program:
22.03.2024 r. (piątek)
Godz. 10.00 – 13.00 – przyjazd, rejestracja Wystawców i przygotowanie stoisk i stanowisk
Godz. 14.00 – rozpoczęcie działalności handlowej
Godz. 15.00 – rozpoczęcie działań artystycznych według programu organizatora 
Godz. 20.00 – zakończenie działalności handlowej

23.03.2024 r. (sobota)
Godz. 9.00 – 10.00 przygotowanie stoisk i stanowisk 
Godz. 10.00 – rozpoczęcie działalności handlowej
Godz. 12.00 – rozpoczęcie działań artystycznych według programu organizatora 
Godz. 20.00 – zakończenie działalności handlowej

24.03.2024 r. (niedziela)
Godz. 9.00 – 10.00 przygotowanie stoisk i stanowisk 
Godz. 10.00 – rozpoczęcie działalności handlowej
Godz. 12.00 – rozpoczęcie działań artystycznych według programu organizatora 
Godz. 18.00 – zakończenie działalności handlowej


IV. Uczestnicy otrzymują prawo wjazdu samochodami na miejsce festiwalu jedynie w wyznaczonych godzinach celem dostarczenia towarów oraz wyposażenia niezbędnego do  prowadzenia działalności.
    
V. Głównym obowiązkiem uczestnika będzie:
a)    zapewnienie nieprzerwanej obsługi stoiska w godzinach prowadzenia działalności handlowej;
b)    wykonanie świątecznej dekoracji prowadzonego przez siebie stanowiska;
c)    odpowiedzialność za prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
d)    utrzymanie porządku na swoim stanowisku i jego najbliższym otoczeniu.


VI. Wzajemne szczegółowe prawa i obowiązki uczestnika imprezy i organizatora określa umowa, którą otrzyma każdy uczestnik zakwalifikowany do udziału w Jarmarku.

3.    Warunki uczestnictwa
    I. Warunkiem uczestnictwa jest dostarczenie do Biura Organizatora osobiście, przesyłką pocztową/kurierską na adres Jeleniogórskie Centrum Kultury, ul. 1 Maja 60, 58-500 Jelenia Góra lub mailem (na adres sekretariat@muflon.sobieszow.pl ) wypełnionego (w przypadku maila zeskanowanego) formularza - Karty Zgłoszenia – najpóźniej do 16 lutego 2024 r.

    II. Samo dostarczenie Karty Zgłoszenia nie jest równoznaczne z przyjęciem podmiotu do uczestnictwa w Jarmarku. Organizator na podstawie przesłanych kart zgłoszenia (po analizie oferty i zakładanego kształtu artystycznego imprezy) zaprosi do udziału wybranych uczestników.

    III. Podmioty zakwalifikowane do uczestnictwa w Jarmarku otrzymają powiadomienie do 23 lutego 2024 wraz umową o współpracy do podpisania przez Uczestnika. W celu zwiększenia szansy na kwalifikację do Jarmarku wskazane jest przesłanie organizatorowi  wraz z kartą zgłoszenia informacji dotyczącej prowadzonej działalności (fotografii stanowiska\ produktów, adresu strony internetowej itp.)

IV. Podmioty zakwalifikowane do uczestnictwa w Jarmarku zobowiązane są do dokonania opłaty wskazanej w cz. 1 pkt. IV. Opłaty należy dokonać przelewem na rachunek Jeleniogórskiego Centrum Kultury: Bank Millennium S.A. Jelenia Góra 02 1160 2202 0000 0000 4558 9216 w terminie 3 dni od informacji o zakwalifikowaniu. W tytule należy napisać „opłata za uczestnictwo w Jarmarku Wielkanocnym” oraz nazwę zgłoszonego podmiotu.

    V. Decyzje komisji kwalifikacyjnej Organizatora są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem 75 75 537 70

 

 

DKF Klaps | repertuar WRZESIEŃ 2022
Wraz z końcem wakacji wracamy z Dyskusyjnym Klubem Filmowym. Zapraszamy do zapoznania się z repertuarem na cały wrzesień.
Koncert: LOR | 15.06.2024
Zapraszamy serdecznie na koncert zespołu LOR, który odbędzie się w ramach imprezy O winie w Kotlinie 15 czerwca 2024, godzina 18:00, Plac Ratuszowy Jelenia Góra WSTĘP WOLNY!