Pracownia Wokalna

JCK MUFLON – PRACOWNIA WOKALNA

PONIEDZIAŁEK

grupa 1, 15.00 – 15.45

grupa 2 16.00 – 16.45

grupa 3 17.00 – 17.45 

Początek zajęć: 6 września 2021

Pracownię wokalną prowadzi Anna Kosa-Sweklej.

Grupowe zajęcia wokalne dla dzieci od 8 roku życia. Zajęcia obejmują: ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia dykcyjne i artykulacyjne, naukę poprawnej emisję głosu, kształcenie słuchu, poszerzenie skali głosu, wprowadzenie w różne gatunki muzyczne, interpretację utworów, pracę z mikrofonem, przygotowanie do konkursów, festiwali wokalnych.

Anna Sweklej – wokalistka, autorka tekstów i muzyki. Współzałożycielka zespołów muzycznych w TYM SĘK oraz A.M.A TRIO, z którymi nagrała płyty. Przygodę z piosenką zaczęła jako 15-latka w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze, tam odbierała pierwsze szlify sceniczne oraz brała udział w wielu koncertach i konkursach. Była także uczestniczką zajęć muzycznych w Miejskim Ośrodku Kultury w Jeleniej Górze, gdzie zawiązała się z grupą o nazwie Samozwańcza Akademia Dźwięku (S.A.D.), z którą nagrała płytę (wydawnictwo nieoficjalne).

Była uczestniczką warsztatów wokalnych w Otmuchowie, prowadzonych przez kadrę profesjonalistów, związanych z Opolskim Studiem Piosenki. Współpracowała z wieloma artystami i zespołami (Wolna Grupa Bukowina, Bo Tak, Ewelina Marciniak).

Opłata miesięczna: 120 zł.

JCK MUFLON, Pracownia wokalna, ul. Cieplicka 172, sala nr 2

 

     

 

   

Wczesna nauka czytania i pisania
Impulsem do nauki czytania i pisania zawsze jest naturalne zainteresowanie literami dziecka. Pracując z dzieckiem metodą "glottodydaktyczną", już od przedszkola można zapewnić mu osiągniecie sukcesu w szkole i karierze pozaszkolnej, która zależy od wyników w nauce czytania i pisania.
Pracownia teatralna STA-ART workshop
Warsztat teatralny STA-ART. Prowadzony jest w JCK od 2007 roku. Nadrzędnym celem zajęć jest wychowanie i kształcenie poprzez teatr. Zgłębiając tajniki warsztatu teatralnego, konstrukcji scenariusza i metaforyki znaków teatralnych, młodzież uczy się analizy i rozumienia różnych systemów semiotycznych. Ponadto uczestnicy pozbywają się nieśmiałości, uczą się wystąpień publicznych, stymulują własną kreatywność.